Roluri principale:Brenda Blethyn, Jim Cummings
Gen:Aventuri, Animație
Durata:68
Rating:A-I (G)
Producător:DisneyToon Studios
Premiera în România:15.04.2005

Fermecătorul film de animație "Winnie-Ursulețul de Pluș și Elefănțelul" ("Pooh's Heffalump Movie") (Disney) pentru întreaga familie, care durează doar 63 de minute, marchează una dintre cele trei incursiuni în lumea lui ursulețului de pluș Winnie. Celelalte două au fost: "Aventurile Tigrișorului" ("The Tigger Movie") (2000) și "Marea aventură a Porcușorului" ("Piglet's Big Movie") (2003).

În noua aventură, Winnie (voce Jim Cummings) și prietenii săi - Tigrișorul (voce tot Jim Cummings), Porcușorul (voce John Fiedler), Măgărușul (voce Peter Cullen), Iepurele (voce Ken Sansom) și cangurul Roo (voce Nikita Hopkins) - se pornesc să prindă creatura înfricoșătoare care a invadat idilica lor Pădure a Celor o Sută de Acri. Amenințătorul intrus se dovedește înă a nu constitui deloc un pericol, ci dimpotrivă un animal inofensiv și jucăuș (voce Kyle Stanger), un elefant de culoarea strugurilor, și este el însuși speriat, rătăcit și singur.

El se împrietenește cu Roo, care a fost lăsat în urmă pentru că este prea mic pentru a participa la "periculoasa" misiune, și care îl ajută să își găsească mama, pe Kanga, (voce Brenda Blethyn). Împreună ei îi învață pe Ursuleț și gașca sa o lecție importantă despre a fi bun cu cei care sunt diferiți față de tine, o lecție valoroasă și pentru lumea noastră sfâșiată de conflicte, în care cei care sunt diferiți sunt adesea tratați cu ostilitate. Elefănțelul reprezintă teama de necunoscut. Ca în cazul Ursulețului, provocarea este de a depăși ignoranța și prejudecățile cu înțelegere.

Filmul regizorului Frank Nissen combină animația tradițională realizată fără ajutorul computerului cu o muzică veselă, pentru a oferi o frumoasă parabolă despre prietenie și acceptare, care celebrează familia și inocența copilăriei.

Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-I - adică audiență generală. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu G - adică tot audiență generală.