Regia:John Pasquin
Roluri principale:Sandra Bullock
Gen:Aventuri, Comedie
Durata:115
Producător:Village Roadshow Pictures, Warner Bros.
Premiera în România:15.04.2005

Este o surpriză plăcută ca o continuare a unui film să fie atrăgătoare, cum este cazul și pentru "Miss Agent Secret 2: Înarmată și seducătoare" ("Miss Congeniality 2: Armed and Fabulous") (Warner Bros.), continuarea la "Miss Agent Secret" din 2000. Sandra Bullock, din nou producător și actriță în același timp, este agentul FBI Gracie Hart, care în prima parte a dejucat planurile ce urmau să dea peste cap concursul de frumusețe "Miss Statele Unite", devenind astfel cunoscută la nivel național.

Întoarsă acum la slujba ei "obișnuită", ea încearcă să lucreze sub acoperire pentru a demasca o bandă de spărgători de bănci, dar celebritatea se dovedește a fi un dezastru atunci când un fan al ei o recunoaște într-un moment crucial. Înțelegând că nu mai poate lucra, cel puțin o vreme, sub acoperire, șeful ei (Ernie Hudson) decide să facă din ea "chipul" FBI-ului, trimițând-o într-un circuit de talk-show-uri cu un stilist (Diedrich Bader) după ea. Deși nu o prea încântă ideea, acceptă noua misiune, în contextul în care prietenul ei (din primul film) tocmai a părăsit-o.

Având-o ca parteneră pe dura Sam Fuller (Regina King), un agent cu serioase probleme de control al mâniei, care are sarcina de a o proteja, Gracie află știrea alarmantă că prietena ei, Miss SUA (Heather Burns), și maestrul de ceremonii Stan (William Shatner) au fost răpiți în Las Vegas. Această știre constituie pentru ea impulsul de a renunța la noul rol pentru a reintra în acțiune, ca să afle ce s-a întâmplat cu prietenii ei. Șeful FBI din Las Vegas, Treat Williams, le este ostil celor două agente. El îl însărcinează pe agentul Jeff Foreman (Enrique Murciano) să le țină departe, dar acesta devine în cele din urmă aliatul lor. În ultimul moment, chiar în ultimul moment, Gracie reușește să rezolve cazul și să îi salveze pe ostatici.

Regizorul John Pasquin reușește să combine cu succes râsetele cu acțiunea efectivă. Filmul oferă un mesaj frumos despre prietenie și despre a rămâne tu însuți în toate privințele. Datorită unor expresii necizelate, unor ușoare vulgarități, acțiunii violente comice și aluziilor sexuale, Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul cu A-II - adică pentru adulți și adolescenți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.