Regia:F. Gary Gray
Roluri principale:John Travolta, Dwayne "The Rock" Johnson, Uma Thurman
Gen:Comedie, Crimă
Durata:118
Producător:Metro-Goldwyn-Mayer (MGM)
Premiera în România:18.03.2005

O continuare a comediei din 1994 "Un mafiot la Hollywood" ("Get Shorty"), în "Dă-te mare și tare!" ("Be Cool" - "Get Shorty 2"), mafiotul devenit producător de filme Chili Palmer (John Travolta), dezamăgit de industria filmului, se reorientează spre lumea muzicii. Filmul, ca și prima parte, se bazează pe un roman al lui Elmore Leonard, fiind regizat de F. Gary Gray. Față de "Un mafiot la Hollywood", de data aceasta abordarea se apropie mai mult de un gen larg de comedie, lipsind din nota satirică a primei părți.

Chili se decide să susțină cariera unei promițătoare tinere cântărețe, Linda Moon (interpretată de vedeta pop Christina Milian), care este legată printr-un contract dezavantajos ce o obligă să cânte într-un grup de fete de slabă calitate. El este ajutat în această nouă aventură de văduva unui prieten de-al său - producătorul muzical Tommy Athens (James Woods) -, proprietara unui studio de înregistrări falimentar, interpretată de Uma Thurman.

Ca și în filmul precedent, Chili trebuie să își folosească abilitățile sale de mafiot pentru a se descurca prin câmpul minat al complicațiilor în care sunt implicate personalități variate. În timp ce unor spectatori ar fi greu să le fie simpatic un gangster chiar și transformat, Chili, așa cum este interpretat de Travolta, este un personaj atrăgător, cu simț de corectitudine. Deși are un stil mai civilizat de a face față conflictelor, el este gata însă și să folosească tactici dure dacă situația o cere.

Filmul conține violență repetată, o relație sexuală sugerată, referiri la consum de tutun și droguri, unele gesturi vulgare, și un limbaj plin de înjurături și expresii necizelate, la fel ca și umorul. Biroul pentru Film al Conferinței Episcopilor Catolici Americani clasifică filmul L - adică limitat, respectiv film problematic chiar și pentru adulți. Asociația Americană pentru Filme îl clasifică cu AP-13 - adică se recomandă acordul părinților, fiind interzis celor sub 13 ani.